Wysyłka

Jaki jest koszt wysyłki?

Szczegóły i ceny dostawy zobaczysz podczas uzupełniania koszyka produktów. System automatycznie wyliczy wartość dostawy.

Jaki jest czas dostawy i wysyłki?

Zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu środków na koncie i najczęściej trafiają do zamawiającego w przeciągu 24-48h od tego momentu. Czas ten może się wydłużyć, co jest zależne od firmy kurierskiej.

Koszt wysyłki jest zależny od wybranej usługi i widnieje podczas dokonywania zakupu.

Co zrobić jeśli przesyłka została uszkodzona?

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze opakowania były jak najbardziej odporne na transport, jak i komunikujemy naszym partnerom, aby traktowali je delikatnie.

Jeśli dojdzie do uszkodzenia butelki w czasie transportu od razu zobaczysz to po przemokniętym lub wygniecionym kartonie – pamiętaj aby zwrócić na to uwagę odbierając paczkę.

Kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w weryfikacji zawartości paczki, ale można go poprosić o to aby zaczekał, gdyż jeśli produkty będą uszkodzone to i tak będzie musiał wrócić, aby spisać protokół szkody.

W sytuacji jak dojdzie do uszkodzenia wybranego produktu, zgłoś się do nas poprzez kontakt@lixy.pl

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Niestety, nasza usługa polega na dostarczeniu alkoholu na degustację w wybranym czasie i miejscu. Nie zajmujemy się sprzedażą alkoholu w konkretnym miejscu.

Jak wygląda polityka zwrotów?

Wszystkie zamówienia można zwrócić do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu zwrotu. Przesyłka musi zostać zwrócona na własny koszt pod adres podany w formularzu zwrotu.

Jak wygląda polityka reklamacji?

Wszystkie reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby firmy oraz mailowo na kontakt@lixy.pl. Formularz reklamacji jest dostępny w zakładce reklamacje i zwroty.

Co zrobić w przypadku opóźnienia dostawy?

Dostawy realizowane są przez sprawdzone firmy kurierskie pracujące z nami. W oddzielnej komunikacji otrzymasz wiadomość o statusie przesyłki oraz formie kontaktu z wybranymi firmami.

Jeśli będziesz mieć trudności w kontakcie z daną firmą, skorzystaj z jej infolinii ogólnej dostępnej na stronie www.

Płatność

Jak zapłacić za zamówienie?

Płatności za zamówione produkty można dokonywać w następujący sposób:

1.Płatność za pobraniem,

Bezgotówkowo przed odbiorem zamówionego produktu, poprzez:

1.Autoryzację płatności w systemach:

payU

2.Bezpośredni przelew na rachunek Operatora,

Lixy Tomasz Lewiński

ul. Diamentowa 3

73-110 Grzędzice

nr konta

ALIOR 70 2490 0005 0000 4530 4636 6277

 

Szczegółowy wykaz wszelkich opcji zapłaty za zamówione produkty wraz wyszczególnieniem wszystkich, związanych z nimi kosztów, dostępny jest na stronie internetowej Witryny przy składaniu zamówienia.

Ile mam czasu na płatność za zamówienie?

Po złożeniu zamówienia masz 24 godziny na opłacenie zamówienia. Po tym czasie będzie ono anulowane.