FAQ


Zamówienie

Zamówienie możesz zedytować do momentu spakowania. O tym etapie zostaniesz poinformowany w oddzielnym mailu. Po tym etapie nie ma możliwości wprowadzania oraz edytowania zamówienia.

Informacje o statusie oraz jego zmianach otrzymasz na maila podanego na etapie zamawiania towaru.

Tak, mamy możliwość wystawienia faktury na usługę cateringową zgodnie z regulaminem strony. Aby otrzymać fakturę wpisz dane swojej firmy na końcowym etapie zamawiania produktu.

Tak, możemy zapakować przesyłkę jako prezent, jednak o tym fakcie musisz poinformować nas na etapie składania zamówienia. Wybierając odpowiednie pole.

Tak, maksymalna ilość butelek w jednym zamówieniu to 6.


Wysyłka

Szczegóły i ceny dostawy zobaczysz podczas uzupełniania koszyka produktów. System automatycznie wyliczy wartość dostawy.

Zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu środków na koncie i najczęściej trafiają do zamawiającego w przeciągu 24-48h od tego momentu. Czas ten może się wydłużyć, co jest zależne od firmy kurierskiej.

Koszt wysyłki jest zależny od wybranej usługi i widnieje podczas dokonywania zakupu.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze opakowania były jak najbardziej odporne na transport, jak i komunikujemy naszym partnerom, aby traktowali je delikatnie.

Jeśli dojdzie do uszkodzenia butelki w czasie transportu od razu zobaczysz to po przemokniętym lub wygniecionym kartonie – pamiętaj aby zwrócić na to uwagę odbierając paczkę.

Kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w weryfikacji zawartości paczki, ale można go poprosić o to aby zaczekał, gdyż jeśli produkty będą uszkodzone to i tak będzie musiał wrócić, aby spisać protokół szkody.

W sytuacji jak dojdzie do uszkodzenia wybranego produktu, zgłoś się do nas poprzez kontakt@lixy.pl

Niestety, nasza usługa polega na dostarczeniu alkoholu na degustację w wybranym czasie i miejscu. Nie zajmujemy się sprzedażą alkoholu w konkretnym miejscu.

Wszystkie zamówienia można zwrócić do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu zwrotu. Przesyłka musi zostać zwrócona na własny koszt pod adres podany w formularzu zwrotu.

Wszystkie reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby firmy oraz mailowo na kontakt@lixy.pl. Formularz reklamacji jest dostępny w zakładce reklamacje i zwroty.

Dostawy realizowane są przez sprawdzone firmy kurierskie pracujące z nami. W oddzielnej komunikacji otrzymasz wiadomość o statusie przesyłki oraz formie kontaktu z wybranymi firmami.

Jeśli będziesz mieć trudności w kontakcie z daną firmą, skorzystaj z jej infolinii ogólnej dostępnej na stronie www.


Płatność

Płatności za zamówione produkty można dokonywać w następujący sposób:

Bezgotówkowo przed odbiorem zamówionego produktu, poprzez:

bezpośredni przelew na rachunek Operatora,
Przelewy 24

Szczegółowy wykaz wszelkich opcji zapłaty za zamówione produkty wraz wyszczególnieniem wszystkich, związanych z nimi kosztów, dostępny jest na stronie internetowej Witryny przy składaniu zamówienia.

Po złożeniu zamówienia masz 24 godziny na opłacenie zamówienia. Po tym czasie będzie ono anulowane.